fredag 3 februari 2012

Matt Hayes till Sportfiskemässan

Engelska sportfiskeprofilen Matt Hayes kommer till Sportfiskemässan i Kista. Matt kommer att binda laxflugor på flugbindartorget och blir det bara hälften så mycket folk som på de engelska mässorna bör ni vara ute i god tid. Där är han en profil av stora mått mätt. 
Matt skriver på sin blog: "Min drivkraft som fiskare finner jag i människorna jag fiskar med. Jag älskar att vara ute i vildmarken, fiska på fisk som ingen någonsin fiskat på. Jag har haft den stora förmånen att få fiska på några av de häftigaste platserna på jorden, trots detta har jag ännu massor kvar att både se och lära. Jag har sedan tio år tillbaka en kolumn i "Angling times" och ni kanske har sett mig på TV i Engelska fiskeprogram". Läs mer.
Källa: Sportfiskemässan

Inga kommentarer:

Translate to your own language