torsdag 22 april 2010

Hemsida och Sportfiskemässa på G

Kommer att bli bättre vad det lider, men redan nu kan du se ungefär hur det kommer att se ut. Har lite för mycket annat att göra, konstigt vore det annars, för att enbart sitta ned och pyssla om sin hemsida som du hittar här.

Just nu har jag inget kontor att arbeta i, men när har jag haft det? Kommer att påbörja arbetet med detta snarast, men som alltid: reportagen och de resor och fiskafängen som i sin tur resulterar i just reportage går i första hand. Men visst vore det en befrielse att få ordning på allt mellan tangentbord och testprylar. Allt blir ju så mycket enklare då.

Du kommer väl till Sportfiskemässan i Sundsvall? Jag, Mikael Engström, Christer Lindberg och några till befinner oss i monter E:02, strategiskt placerad mellan entrén och restaurangen - hmm! När du kommer in - gå till vänster och prata fiske med oss, och varför inte ta tillfället i akt och försök att vinn någon eller några av de priser som finns att hämta. Bland annat en havsfiskeresa till Nordnorska Saltströmmen med Nordnatur, eller varför inte en lyxresa till Åland med Viking Line och Eckerölinjen? I montern hittar ni även båten alla pratar om: Quintrex, aluminiumbåten gjord av sportfiskare för sportfiskare - kom in och bedöm själva...

Glöm inte att kommentera min hemsida, fast helst då via min mailadress. Den hittar du under bilden på mig i högerspalten i denna blogg.

Tills nästa gång - SLIT SPÖ...

Inga kommentarer:

Translate to your own language