tisdag 9 december 2008

Skriver så det ryker...

Det är mycket nu. Tangentbordet brinner, tungan krullar sig efter chocken från för snabbt drucket kaffe från min Moccamaster. Några jobb som måste vara klara inom det närmaste. Hittade ett drömhus idag, 100 meter till en sjö med grov abborre, 25 meter till en potentiell bäck. Det negativa är priset och några andra små ting som jag inte kan meddela så här i konkurensens tider. Tänk vad bäckröding jag hade fyllt bäcken med...

Efterlysningen gav sådär, inte ett svar. Förmodligen finns det inga rullar ute bland mina bloggläsare? Det borde finnas någon vänlig människa som vill höra av sig. Synd för jag vurmar verkligen för äldre prylar från sportfiskets början fram till idag. Jag får väl börja annonsera i lokala tidningar istället...

Inga kommentarer:

Translate to your own language